Generic placeholder image

UI Tester

Hur vet ditt företag om att din grafiska profil, logga eller användar gränssnitt uppfattas så som ni tänkt er?

Hur vet ni vad era kunder fokuserar på innan de gör ett klick? Survey Party kan med vår erfarenhet, kunskap och metodik inom beteende och eyetracking hjälpa er förstå vad era användare faktiskt tittar på. Vi kan visa vad som drar en användares uppmärksamhet, hur en person söker sig igenom ert gränssnitt medans de använder det.

Våra UI-tester ger ditt företag en helt ny insikt i hur väl din hemsida eller grafiska profil uppfattas. Vi tar reda på vad dina användare tänker när de besöker och navigerar på din hemsida eller får syn på er webkampanj. Vi kan visa och förklara tankeprocesserna hos era användare för er. Med vår metodik gör vi det även möjligt att förklara i detalj vad som underbygger de val och handlingar era användare gör.

Survey Partys UI-tester mäter en persons ögonrörelser, detta gör att vi kan följa vilka element det är på en hemsida, bilder och grafiska gränssnitt som drar användarens uppmärksamhet. Det är även möjligt för oss att visa vilka delar av en hemsida som drar mest uppmärksamhet, på det viset så kan vi se vad som händer innan en användare klickar.

Survey Party gör det möjligt för en person, oavsett bakgrund att kunna se och förstå vad som fångar en persons uppmärksamhet medans de navigerar sig igenom en hemsida. Detta funkar lika bra oavsett om det är ett videoklipp, en serie av bilder eller bara delar av er hemsida. Vi kan visa vad som fångar en persons uppmärksamhet samt visa hur länge de fokuserar på olika delar.

Med Survey Partys UI-tester kan ert företag få konkreta resultat på hur en användare uppfattar, tolkar och kommer ihåg innehållet på er hemsida, inget mer gissande och förändringar för att kanske höja conversion. Med våra resultat så kan vi säga exakt vad det är som händer och varför det händer.

Vi kommer i rapporten ha med förslag på förbättringar som har härletts med hjälp av våra deltagare, det gör att vi även kan utröna vilka förändringar eller justeringar som hade haft mest positiv effekt hos användarna. Vår samlade kunskap och erfarenhet gör att Survey Party kan analysera de former och färger som har mest positiv effekt hos användare överlag.

Kontakta oss för en kostnadsfri konsultation.